Kagumku pada dunia Akan kalah pada kekaguman ku pada mu Cintaku pada dunia Akan kalah pada cinta ku pada mu Perhatianku pada harta benda...

Laknat dan Rindu

Kagumku pada dunia
Akan kalah pada kekaguman ku pada mu
Cintaku pada dunia
Akan kalah pada cinta ku pada mu
Perhatianku pada harta benda
Akan kalah dibanding perhatian ku pada mu

Katakanlah apa lagi maumu
Aku ingin berkorban untuk mu
Supaya kita terpadu dalam kasih Nya
Disini aku sangat merindukan mu
Aku berdoa supaya kau disana juga merindui diriku

Diri yang hina ini
Diri yang selalu ingkar janji padamu dan pada Nya
Diri yang sering kali Dia laknat
Tapi tahukah kamu, aku merindukan mu dan Dia

Pada siapa lagi aku bersimpuh
Merintih meluapkan kerinduan
Disini ku hanya berteman sepi
Dan kegagalan menyapa ku tiap hari

Gresik, 14 Juli 2017

0 komentar: